Αρχική

Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τι είναι η Ακαδημία Ρομποτικής του ΠΑ.ΜΑΚ.;

 

 

H Ακαδημία Ρομποτικής του ΠΑ.ΜΑΚ. στα Ιωάννινα και στην Ηγουμενίτσα είναι ένας εκπαιδευτικός οργανισμός ο οποίος υλοποιεί τα προγράμματα σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με πιστοποιημένους Εκπαιδευτές του ΠΑ.ΜΑΚ. και παραδίδει μαθήματα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά ηλικίας 4-16 ετών και εφήβους άνω των 16 ετών.

Το πρόγραμμα της Ακαδημίας Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας αποτελεί το πιο ολοκληρωμένο και επιστημονικά διαμορφωμένο πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, το οποίο φέρει την σφραγίδα ενός από τα μεγαλύτερα και πιο φημισμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.

Οι μαθητές αναπτύσσουν βασικές δεξιότητες για το μέλλον τους μέσω ενός διασκεδαστικού και διαδραστικού μαθήματος και έρχονται σε επαφή με τις έννοιες των θετικών επιστημών που συνδυάζει η ρομποτική όπως Μηχανική, Ηλεκτρονική, Φυσική, Μαθηματικά, Πληροφορική, Προγραμματισμός κ.α.

Οι μαθητές που θα κάνουν την εγγραφή τους στα τμήματα της Ακαδημίας Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν 224 μαθήματα Ρομποτικής, να κατασκευάσουν πάνω από 150 διαφορετικά ρομπότ, σε 90 διαφορετικές πίστες και με 600 διαφορετικές δραστηριότητες.

H Ακαδημία Ρομποτικής του ΠΑ.ΜΑΚ. εδρεύει στην Ηγουμενίτσα από τον Σεπτέμβριο του 2019, παραδίδοντας μαθήματα Εκπαιδευτικής ρομποτικής από πιστοποιημένους Εκπαιδευτές της Ακαδημίας Ρομποτικής του ΠΑ.ΜΑΚ., οι οποίοι ακολουθούν πιστά το δομημένο πρόγραμμα σπουδών της Ακαδημίας Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Τι είναι η Εκπαιδευτική Ρομποτική;

 

 

Η Εκπαιδευτική Ρομποτική είναι μία σύγχρονη και καινοτόμος εκπαιδευτική δραστηριότητα στην ουσία μια δημιουργική απασχόληση. Τι σημαίνει δημιουργική απασχόληση? Δημιουργική απασχόληση είναι ένας συνδυασμός εκπαίδευσης και παιχνιδιού.

Η Εκπαιδευτική Ρομποτική αποτελεί το 4ο R της μάθησης του σύγχρονου κόσμου (Reading, wRiting, aRithmetics, Robotics) και συνδυάζει τις έννοιες των Θετικών Επιστημών, δηλαδή της Φυσικής, των Μαθηματικών, της Μηχανικής, του Προγραμματισμού και της Αρχιτεκτονικής. Το θέμα όμως είναι ότι τα παιδιά γνωρίζουν αυτές τις έννοιες εμπειρικά, μέσα από ένα από τα μεγαλύτερα εργαλεία της εκπαίδευσης, της βιωματικής μάθησης. Έτσι, αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενός διασκεδαστικού και διαδραστικού προγράμματος, ειδικά διαμορφωμένο για παιδιά.

brain

Δημιουργία Δομημένης & Κριτικής Σκέψης

Οι μαθητές δημιουργούν έναν δομημένο τρόπο σκέψης καθώς χρησιμοποιούν ταυτόχρονα το μυαλό τους και τα χέρια τους, αναπτύσσοντας έτσι τις νοητικές και κινητικές τους δεξιότητες. Σκοπός τους είναι η ολοκλήρωση και παρουσίαση έργων (projects), αναπτύσσοντας έτσι ικανότητες οργάνωσης, επίλυσης προβλημάτων και επικοινωνίας (project management).

mouse

Εισαγωγή στην τεχνολογία

Η συγκεκριμένη γενιά αποτελεί την Generation Z (μέσα 1990 – μέσα 2000). Βασικό χαρακτηριστικό αυτής της γενιάς είναι η μεγάλη επαφή με την τεχνολογία. Η Εκπαιδευτική Ρομποτική συνδυάζει την χρήση τεχνολογίας με την προετοιμασία για την ψηφιακή εποχή, παρέχοντας τα σωστά εφόδια για το μέλλον.

atom

Εισαγωγή στις Θετικές Επιστήμες

Η Εκπαιδευτική Ρομποτική βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τις επιστημονικές έννοιες που διδάσκονται στο σχολείο. Λειτουργεί δηλαδή ως “καταλύτης”, που επιταχύνει τη διαδικασία της μάθησης.

social

Κοινωνικοποίηση

Οι μαθητές δουλεύουν σε ομάδες των 3 ατόμων, αναπτύσσοντας έτσι συνεργασίες και επικοινωνία με σκοπό την επίλυση προβλημάτων

proetoimasia

Προετοιμασία για τον ανταγωνιστικό κόσμο

Μέσω της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, οι μαθητές μπορούν να προετοιμαστούν και να εξελιχθούν σε έξυπνους και ανταγωνιστικούς πολίτες, έτοιμοι να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής.

biomatiko

Βιωματική Μάθηση

Το μεγαλύτερο εργαλείο της εκπαίδευσης. Οι μαθητές “καταπίνουν” γνώσεις μέσα από μία ευχάριστη, διαδραστική και διασκεδαστική διαδικασία.