meleti
espa2
espa

Aloha Mental Arithmetic

Ολιστική διαδικασία ανάπτυξης εγκεφάλου βασισμένη στο σύστημα της νοητικής αριθμητικής.

Το ALOHA Mental Arithmetic είναι μια ολιστική διαδικασία ανάπτυξης εγκεφάλου βασισμένη στο σύστημα της νοητικής αριθμητικής, η οποία έχει αποφέρει απίστευτα αποτελέσματα.

 

Είναι ένα διαπιστευμένο, παγκόσμιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά του ηλικιακού φάσματος 5 με 13 ετών το οποίο ενισχύει τις μαθησιακές τους ικανότητες και αναπτύσσει την επιδεξιότητά τους στα μαθηματικά.

Χάρη στον τρόπο εκμάθησης του προγράμματος τα παιδιά εξελίσσουν τις νοητικές τους ικανότητες με έναν άκρως διασκεδαστικό τρόπο μέσω της χρήσης του άβακα, της εξάσκησης της νοητικής αριθμητικής και μέσω διδακτικών παιχνιδιών.

ALOHA: Abacus Learning Of Higher Arithmetic

Δημιουργούμε τους ηγέτες του αύριο

ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Νοητική ανάπτυξη για παιδιά

Οφέλη που αποκτούν οι μαθητές για όλη την διάρκεια της ζωής τους:

1. Προσοχή και συγκέντρωση
2. Δημιουργικότητα
3. Φαντασία και οπτικοποίηση
4. Προσανατολισμός
5. Ακουστική και αναλυτική ικανότητα
6. Φωτογραφική ικανότητα
7. Παρατηρητικότητα και προσανατολισμός

Υπολογισμός με τον άβακα

Οι μαθητές μαθαίνουν να υπολογίζουν μέσω του άβακα μεγάλο πλήθος αριθμών με ταχύτητα και ακρίβεια.

Νοητική αριθμητική

Με την εξάσκηση οι μαθητές δημιουργούν μια νοητική εικόνα του άβακα κάνοντας όλες τις πράξεις στο μυαλό τους.

Διδακτικά παιχνίδια

Σε κάθε τάξη ALOHA οι μαθητές παίζουν διδακτικά παιχνίδια τα οποία στοχευμένα ενισχύουν τα οφέλη του προγράμματος.

Διαγωνισμοί και Ολυμπιάδες

Κάθε χρόνο οι μαθητές του ALOHA έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς και παγκόσμιες ολυμπιάδες, να αποκομίζουν μοναδικές εμπειρίες και να δημιουργούν φιλίες σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.

Έλα κι εσύ στην μεγάλη οικογένεια του

Aloha Mental Arithmetic!

Το παγκοσμίως διαπιστευμένο πρόγραμμα νοητικής αριθμητικής που μετρά πάνω από 40 χώρες και 4εκ μαθητών στην δυναμική του, έφτασε και στην Ελλάδα και σε περιμένει να το γνωρίσεις !!!

Υπάρχουν δύο δρόμοι κατάκτησης του Aloha Mental Arithmetic:

Tiny Tots

  • Για παιδιά που ξεκινούν το πρόγραμμα από την ηλικία των 5 έως τα 7.
  • Η πρόοδος είναι πιο αργή στη διαδρομή Tiny Tots, δίνοντας στον μαθητή τον χρόνο που χρειάζεται για να κατανοήσει το περιεχόμενο.
  • Το υλικό που χρησιμοποιείται στα μαθήματα (βιβλία, διδακτικά παιχνίδια και άβακας) είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στη διαδικασία ωρίμανσης και στις εκλεκτικές κινητικές δεξιότητες των μαθητών.
  • Δύο ώρες την εβδομάδα.

Kids

  • Για παιδιά που ξεκινούν το πρόγραμμα από την ηλικία 8 έως τα 13.
  • Η πρόοδος είναι πιο γρήγορη στη διαδρομή Kids.
  • Το υλικό που χρησιμοποιείται στα μαθήματα (βιβλία, διδακτικά παιχνίδια και άβακας) είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στη διαδικασία ωρίμανσης και στις εκλεκτικές κινητικές δεξιότητες των μαθητών.
  • Δύο ώρες την εβδομάδα.

Μαθαίνοντας το πρόγραμμα

Tiny Tots: μαθητές που ξεκινούν τα μαθήματα μεταξύ 5 και 7 ετών.

​Kids: μαθητές που ξεκινούν τα μαθήματα από 8 ετών και άνω.

Και οι δύο δρόμοι είναι ανεξάρτητοι και στο τέλος του κάθε ενός, τα παιδιά θα έχουν αποκτήσει τις ίδιες γνώσεις. Η μόνη διαφορά μεταξύ τους είναι πως η διαδρομή των Tiny Tots διαρκεί έναν παραπάνω χρόνο, δίνοντας στον μαθητή τον χρόνο που χρειάζεται για να κατανοήσει το περιεχόμενο.

Το πρόγραμμα ALOHA σέβεται τον διαφορετικό ρυθμό μάθησης των παιδιών. Για το λόγο αυτό, υπάρχουν 2 διαφορετικοί δρόμοι, ανάλογα με την ηλικία κατά την οποία το παιδί ξεκινά την πορεία.

 

Το υλικό που χρησιμοποιείται στα μαθήματα (βιβλία, διδακτικά παιχνίδια και άβακας) είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στην διαδικασία ωρίμανσης και στις εκλεκτικές κινητικές δεξιότητες των μαθητών, τόσο στο Tiny Tots όσο και στο Kids.

Τα Μαθήματα

Τα μαθήματα του ALOHA είναι φτιαγμένα να συγκεντρώνουν παιδιά με διαφορετικούς ρυθμούς εκμάθησης και ηλικίες. Έτσι ενισχύεται η συνεργατική μάθηση, η ανάμειξη ενισχύεται και τα παιδιά μαθαίνουν να εργάζονται σε ένα διαφορετικό περιβάλλον. Όλα αυτά συμβάλλουν στην αύξηση της ουσίας των μαθημάτων και, κατά συνέπεια, στο κίνητρο του μαθητή.

Με την παρακολούθηση των μαθημάτων δύο ώρες την εβδομάδα, οι μαθητές ολοκληρώνουν δύο επίπεδα ανά σχολική χρονιά.

Όλες οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών εξετάστηκαν κατά το σχεδιασμό των μαθημάτων ALOHA, προωθώντας παιχνιδιάρικη διάθεση, σεβόμενοι την καμπύλη προσοχής, ενισχύοντας την προσέγγιση οικογενειακής μάθησης …

Εκπαίδευση σε πρώτο πρόσωπο

Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, υπάρχει διαρκής ανατροφοδότηση μεταξύ του δασκάλου και του μαθητή, δεδομένου ότι έχει ιδιαίτερη σημασία ο ρόλος του δασκάλου ως οδηγός κατά τη διάρκεια της διαδικασίας διδασκαλίας σε παιδιά. Οι μαθητές του ALOHA παρευρίσκονται στα μαθήματα δύο ώρες την εβδομάδα, τα οποία μπορούν να ενοποιηθούν σε ένα μάθημα ή σε δύο μαθήματα μιας ώρας η καθεμία.

Διάρκεια μαθημάτων

Οι δραστηριότητες που περιλαμβάνονται στα μαθήματα παρουσιάζουν διαφορετικά επίπεδα έντασης και αναμειγνύονται κατά τη διάρκεια του χρόνου προκειμένου να αυξηθεί το επίπεδο προσοχής σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

Διασκεδαστικά μαθήματα

Για να προωθηθεί η συμμετοχή των μαθητών, όλες οι δραστηριότητες στην τάξη έχουν ένα ψυχαγωγικό στοιχείο, προωθώντας μια ευχάριστη και χαλαρή ατμόσφαιρα.

Ένταση των ασκήσεων

Οι συνεδρίες παρουσιάζουν διαφορετικά επίπεδα έντασης και αναμειγνύονται κατά τη διάρκεια του χρόνου μαθήματος προκειμένου να ωφεληθεί το επίπεδο προσοχής σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος.

Εργασίες για το σπίτι

Το πρόγραμμα ALOHA προσφέρει στους μαθητές τους τη δυνατότητα να κάνουν εργασίες στο σπίτι. Η καθημερινή εξάσκηση 5-10 λεπτών στο σπίτι επιτρέπει στους μαθητές να επιτύχουν μεγαλύτερη ανάπτυξη.

Εξωσχολική και ενδοσχολική δραστηριότητα

Εκτός του ότι παρέχεται ως εξωσχολική δραστηριότητα, το ALOHA μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετική συμπληρωματική δραστηριότητα ως μάθημα του ωρολόγιου προγράμματος στο σχολείο.

Κινητήριος δύναμη στην τάξη

Το πρόγραμμα ALOHA Mental Arithmetic συνδυάζει διαφορετικούς πόρους για να ενισχύσει τα έμφυτα κίνητρα του μαθητή: θετικά, άμεσα και ανταμείβοντας την προσπάθεια αντί για το αποτέλεσμα, ανάμεσα σε άλλα.

Κοινωνικότητα

Η καλή συμπεριφορά αποδίδεται με μεμονωμένες ή συλλογικές ενδείξεις εκτίμησης.

Δραστηριότητες

Οι μαθητές που συμπεριφέρονται καλύτερα, αποφασίζουν ποιες δραστηριότητες θα γίνουν, και είναι υπεύθυνοι για το υλικό ή για την διοργάνωση των παιχνιδιών.

Υλικό

Επιπλέον, για να προσεγγίσει το πρόγραμμα τους μαθητές, συνεχίζονται οι πρωτοβουλίες που αποσκοπούν στην ενίσχυση των κινήτρων. Μετάλλια, βραχιόλια, διπλώματα … Είναι μερικά από τα βραβεία που λαμβάνουν οι μαθητές του ALOHA ως βραβείο για την προσπάθειά τους.

Επίπεδο δυσκολίας

Προκειμένου οι μαθητές να εργαστούν πάντα στο πλαίσιο των ικανοτήτων τους, οι δραστηριότητες έχουν διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας.

Προσιτοί στόχοι

Με στόχο να προσφέρουν βραχυπρόθεσμα στους μαθητές προσιτούς στόχους, τα περιεχόμενα του προγράμματος διανέμονται σε κύκλους και σε επίπεδα.

Ολυμπιάδες

Κάθε χρόνο, η ALOHA διοργανώνει περιφερειακά , εθνικά και διεθνή πρωταθλήματα. Ο στόχος αυτών των τουρνουά είναι η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών η βελτίωση σε ένα κλίμα υγιούς ανταγωνισμού.

Οικογένειες

Για να μπορούν οι οικογένειες να αισθάνονται μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας των παιδιών τους, η ALOHA δημιουργεί συνεχώς διαφορετικές ευκαιρίες συνεργασίας: εργασία στο σπίτι , ερωτηματολόγια ικανοποίησης , οικογενειακές δραστηριότητες, ανοιχτές τάξεις , περιοδικές επικοινωνίες , πληροφορίες για την πρόοδο των παιδιών …

Το 1993, στη Μαλαισία, ο κ Loh Mun Sung ξεκίνησε το πρόγραμμα νοητικής αριθμητικής ALOHA, ένα αρκτικόλεξο για το Abacus Learning of Higher Arithmetic, σχεδιασμένο να διδάξει τον άβακα στα παιδιά.

Για περισσότερα από είκοσι χρόνια, το πρόγραμμα εφαρμόστηκε προοδευτικά στις πέντε ηπείρους, φτάνοντας τελικά σε πάνω από σαράντα χώρες, οι οποίες αποτελούν τώρα το διεθνές δίκτυο της ALOHA Mental Arithmetic.

ALOHA Mental Arithmetic

Μέσω της Νοητικής Αριθμητικής, οι μαθητές μπορούν να εκτελούν διανοητικά απλές (πρόσθεση,αφαίρεση, πολλαπλασιασμό και διαίρεση) και σύνθετες μαθηματικές πράξεις (τετραγωνικές ρίζες, δυνάμεις, κλάσματα, συναρτήσεις) χωρίς πρόσθετο εξωτερικό αντικείμενο (αριθμομηχανή, υπολογιστή, μολύβι, χαρτί κ.λπ. .) Το πρόγραμμα βασίζεται σε τρία βασικά εργαλεία: τον άβακα, τη νοητική αριθμητική και διδακτικά παιχνίδια.

Tο πρόγραμμα Νοητικής Αριθμητικής ALOHA έχει ως στόχο να προσφέρει τη δυνατότητα τόνωσης του εγκεφάλου των παιδιών με έναν ολοκληρωμένο, αισθητικό τρόπο που έχει διάρκεια στον χρόνο, πατώντας τα σωστά «κουμπιά» για να ενισχύθουν τις νευρωνικές τους συνδέσεις.

Το ALOHA αναγνωρίζεται ως μια ισχυρή εκπαιδευτική πρόταση που ως αφετηρία συγχωνεύει τις κλασσικές θεωρίες της παιδικής ηλικίας (Piaget, Montessori, Dewey, Vygotsky) με τις τελευταίες συνεισφορές στην νευροδιδακτική (gamification, συναισθηματική νοημοσύνη, συνεταιριστική εργασία κλπ.). Με αυτόν τον τρόπο, εμπλουτίζεται και προσαρμόζεται συνεχώς στα πιο πρόσφατα ευρήματα και προς το καλύτερο συμφέρον όλων των μερών.

ΜΑΣ ΡΩΤΑΤΕ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΜΕ !!!

Το ALOHA Mental Arithmetic είναι ένα πρόγραμμα νοητικής ανάπτυξης το οποίο απευθύνεται σε παιδιά 5 με 13 ετών. Χάρη στον τρόπο εκμάθησης του προγράμματος τα παιδιά εξελίσσουν τις νοητικές τους ικανότητες με έναν άκρως διασκεδαστικό τρόπο μέσω της χρήσης του άβακα, της εξάσκησης της νοητικής αριθμητικής και μέσω διδακτικών παιχνιδιών.

Ο Άβακας είναι μία από τις αρχαιότερες συσκευές υπολογισμών. Θεωρείται ο πρόγονος του αριθμηταρίου και των υπολογιστών. Αποτελείται από 17 στήλες. Κάθε μία από αυτές έχει αρκετές χάντρες οι οποίες γλιστρούν στην ξύλινη μπάρα. Κάθε στήλη αντιπροσωπεύει μονάδες, δεκάδες, εκατοντάδες, χιλιάδες, δεκάδες χιλιάδες και ου το κάθε εξής μέχρι τα δέκα δις.

Οι μαθητές μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τον άβακα αντιμετωπίζοντας τις χάντρες σαν παιχνίδι. Σταδιακά αρχίζουν να φαντάζονται τον άβακα στο μυαλό τους και χρησιμοποιούν αυτήν την νοητική εικόνα για να κάνουν τις πράξεις. Με εξάσκηση, οι μαθητές αποκτούν την ικανότητα μέσω του άβακα να λύνουν νοητικά τις πράξεις με μεγαλύτερη ταχύτητα. Αυτή η ικανότητα οπτικοποίησης είναι ακριβώς αυτό που δίνει στους μαθητές πολύ μεγάλη νοητική ευστροφία. Θα πρέπει να σημειωθεί ιδιαίτερα πως η νοητική αριθμητική είναι ένα από τα σημαντικότερα οφέλη του προγράμματος αλλά μέσω αυτού τα οφέλη πολλαπλασιάζονται. Η δυνατότητα οπτικοποίησης δίνει την δυνατότητα στους ανθρώπους να απομνημονεύουν ευκολότερα κείμενα, να προσανατολίζονται καλύτερα, να κατανοούν πολύπλοκες έννοιες. Επιπλέον, αν ένας άνθρωπος έχει την ικανότητα να οπτικοποιεί θα μπορεί να καταλαβαίνει και να λύνει ευκολότερα οποιοδήποτε πρόβλημα η κατάσταση προκύπτει.

Με την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, έχουμε σταματήσει να χρησιμοποιούμε την μνήμη μας στην καθημερινότητα. Για παράδειγμα στο παρελθόν απομνημονεύαμε τα τηλέφωνα γονιών, φίλων και συγγενών. Με την άφιξη των κινητών τηλεφώνων για παράδειγμα, δεν έχουμε πλέον αυτήν την ανάγκη και δεν εκμεταλλευόμαστε την χωρητικότητα της μνήμης μας. Χάρη σε αυτό το πρόγραμμα τα παιδιά αποκτούν προνόμια που τα ακολουθούν σε όλη τους την ζωή όπως: Μεγαλύτερη προσοχή και συγκέντρωση, δημιουργικότητα, εντεταμένη φαντασία και δυνατότητα οπτικοποίησης, ικανότητα προσανατολισμού, αυξημένη ακουστική ικανότητα, αναλυτικές δεξιότητες , φωτογραφική μνήμη, παρατηρητικότητα.

Τα οφέλη του ALOHA MENTAL ARITHMETIC γίνονται ορατά μετά τους πρώτους έξι μήνες στο πρόγραμμα. Τα παιδιά κάνουν τα μαθήματα για το σπίτι γρηγορότερα, αποκτούν εξαιρετική ικανότητα να εκτελούν νοητικούς υπολογισμούς και μαθαίνουν να λύνουν προβλήματα με πιο αποτελεσματικό τρόπο. Αυτό σημαίνει ότι αλλάζει ριζικά η συνολική τους επίδοση.

Το ALOHA MENTAL ARITHMETIC δημιουργήθηκε στην Μαλαισία το 1993 και αυτήν την στιγμή υπάρχει σε περισσότερες από 35 χώρες στις 5 ηπείρους. Η αποτελεσματικότητα του προγράμματος γίνεται εμφανής από τις παραπάνω από 19 χρόνια εμπειρίας και τους περισσότερους από 4εκ μαθητές.

Φυσικά! Με το ALOHA MENTAL ARITHMETIC οι μαθητές χρησιμοποιούν τις χάντρες του άβακα σαν παιχνίδι. Επιπλέον, η διδακτική μας μέθοδος συμπεριλαμβάνει πληθώρα παιχνιδιών τα οποία στοχεύουν στην ενίσχυση δυνατοτήτων όπως η συγκέντρωση, η συνεργασία, η φωτογραφική μνήμη, ο προσανατολισμός. Μια από τις βασικές αξίες του ALOHA MENTAL ARITHMETIC που το κάνουν να διαφέρει είναι ο παιχνιδιάρικος και διαδραστικός του χαρακτήρας. Αυτή η ατμόσφαιρα στοχεύει στην δημιουργία της σωστής πρόσληψης της έννοιας της εκπαίδευσης από τα παιδιά. Οι μαθητές μας μαθαίνουν χωρίς να το καταλαβαίνουν ενώ διασκεδάζουν.

Όσον αφορά το επίπεδο των αριθμητικών, ένα παιδί μπορεί να λύσει δεκαεπταψήφιους υπολογισμούς μόνο με την υποστήριξη του άβακα. Για παράδειγμα (25+368+670-847) x48÷ x488+670-. Επιπροσθέτως, οι μαθητές μπορούν να λύσουν προσθέσεις, αφαιρέσεις, πολλαπλασιασμούς, διαιρέσεις, τετραγωνικές ρίζες, δυνάμεις και συνδυασμένες, πολύπλοκες πράξεις χρησιμοποιώντας απλά το μυαλό τους χωρίς τη χρήση άλλων υλικών. Σε κάθε περίπτωση, το πιο σημαντικό πράγμα που κερδίζει ο μαθητής είναι η ευστροφία και τα οφέλη που θα τον ακολουθούν για όλη τους τη ζωή.

Φυσικά, το πρόγραμμα ALOHA MENTAL ARITHMETIC ενισχύει την ανάπτυξη του εγκεφάλου. Αυτή η ανάπτυξη έχει πολλές θετικές επιπτώσεις όχι μόνο στην ακαδημαϊκή πορεία αλλά και σε υπόλοιπες πτυχές της ζωής: Εξαιρετική ικανότητα συγκέντρωσης, βελτίωση στο διάβασμα, προσανατολισμός, δημιουργικότητα, φωτογραφική μνήμη, ικανότητα οπτικοποίησης.

Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετέχουν παιδιά από την ηλικία των 5 ετών με βασική προυπόθεση να γνωρίζουν να μετρούν μέχρι το δέκα (όχι απλώς να τα γράφουν αλλά να αντιλαμβάνονται το τι αντιπροσωπεύουν). Απ’ την άλλη, 13 ετών είναι η μεγαλύτερη ηλικία έναρξης του προγράμματος, το οποίο διαρκεί από 4 έως 5 χρόνια. Αυτός είναι και ο λόγος που το ALOHA MENTAL ARITHMETIC απασχολεί μαθητές ηλικιών στις οποίες η ανάπτυξη του εγκεφάλου είναι μεγαλύτερη: Από 4 έως 17/18 χρονών.

Εξαρτάται, μεταξύ άλλων παραγόντων και από την ηλικία που θα ξεκινήσει ένα παιδί το πρόγραμμα. Για παράδειγμα, οι μαθητές που ξεκινούν το πρόγραμμα μεταξύ 5 και 7 ετών έχουν έναν πιο αργό τρόπο εκμάθησης σε σχέση με τα παιδιά που ξεκινούν το πρόγραμμα στα 8.

Σύμφωνα με πληθώρα μελετών, η δραστηριότητα των νευρώνων βρίσκεται στον υψηλότερο βαθμό ανάπτυξής στις ηλικίες 0 με 17. Στα 18 χρόνια το 85% των νευρωσικών συνάψεων έχει ολοκληρωθεί, συνεπώς ένας ενήλικας δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί το πρόγραμμα όπως ένα παιδί. Υπάρχουν συγκεκριμένα προγράμματα ανάπτυξης συγκεκριμένων ικανοτήτων στους ενήλικες, όμως διαφέρουν από την ALOHA MENTAL ARITHMETIC.

Σε αυτές τις περιπτώσεις η απάντηση είναι πάντα η ίδια: Δώστε μια ευκαιρία στο πρόγραμμα. Υπάρχουν περιπτώσεις παιδιών με κάποιου είδους μαθησιακή δυσκολία που παρατήρησαν ικανοποιητική εξέλιξη χάρη στο πρόγραμμα. Σε κάθε περίπτωση το ALOHA MENTAL ARITHMETIC δεν αποτελεί πρόγραμμα ειδικής αγωγής, όμως η δοκιμή του θα είναι σε καμία περίπτωση επιβλαβής.

Το Tiny Tots αναφέρεται σε παιδιά που ξεκινούν το πρόγραμμα από 5 έως 7 ετών. Το Kids αναφέρεται σε παιδιά που ξεκινούν το πρόγραμμα από 8 έως 13 ετών. Οι δυο αυτοί δρόμοι είναι ανεξάρτητοι. Αυτό σημαίνει πως αν ένα παιδί ξεκινήσει στην κατηγορία Tiny Tots, θα συνεχίσει όλο το πρόγραμμα σε αυτόν το δρόμο χωρίς να χρειαστεί να μπει στο δρόμο της κατηγορίας Kids. Τα μαθήματα των Tiny Tots απευθύνονται σε νεότερους μαθητές και ο ρυθμός εκμάθησης είναι βραδύτερος και ενσωματώνει συγκεκριμένο υλικό για την ηλικία αυτήν. Παρ’ όλα αυτά στο τέλος των δύο δρόμων τα παιδιά θα βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο γνώσης.

Κάθε μαθητής μπορεί να αποκτήσει την γνώση και τις δεξιότητες που διδάσκονται στο πρόγραμμα. Μοναδικό προαπαιτούμενο αποτελεί η φυσική παρουσία του μαθητή στα μαθήματα και 5 με 10 λεπτά καθημερινής εξάσκησης στο σπίτι.

Έχει ολοκληρωθεί μια επιστημονική μελέτη η οποία συνέκρινε την εξέλιξη 160 μαθητών που μάθαιναν το πρόγραμμα ALOHA Mental Arithmetic και 160 μαθητών που δεν ακολούθησαν το πρόγραμμα. Η μελέτη έδειξε ως οι μαθητές του ALOHA Mental Arithmetic είχαν σημαντική βελτίωση σε ικανότητες όπως: συγκέντρωση, επίλυση προβλημάτων, χωρική ικανότητα, δημιουργικότητα, φωτογραφική μνήμη. Συμπληρωματικά, υπάρχουν και άλλες αυτόνομες μελέτες οι οποίες αποδεικνύουν πως τα παιδιά που μαθαίνουν να κάνουν αριθμητικές πράξεις με τη χρήση του άβακα είναι καλύτερα στην επίλυση προβλημάτων. Πρέπει να τονιστεί πως η μεγάλη πλειονότητα των μελετών αυτών διεξήχθη στην Ασία καθώς η Ασία υπήρξε πρωτοπόρος στην χρήση του άβακα ως εργαλείο ανάπτυξης εγκεφάλου. Για παράδειγμα, παρακαλούμε επισκεφτείτε το παρακάτω Link: http://www.alohaspain.com/public/file/ALOHA_Benefits_ScientificReport.pdf

Το ALOHA Mental Arithmetic δίνει μεγαλύτερη βάση στην διάδραση. Το πρόγραμμα έχει ένα κατά πολύ διασκεδαστικό πνεύμα το οποίο είναι απαραίτητο στην κινητοποίηση των παιδιών ώστε να πετύχουν τους στόχους τους. Ο στόχος του ALOHA είναι η εκμάθησης μέσω της διασκέδασης. Επίσης οι μαθητές της ALOHA δε μαθαίνουν απλώς προσθέσεις, διαιρέσεις, πολλαπλασιασμούς και αφαιρέσεις (όπως σε άλλα προγράμματα) αλλά και τετραγωνικές ρίζες, δυνάμεις και πολύπλοκες συνδυαζόμενες πράξεις.

Το ALOHA οργανώνει ολυμπιάδες σε τοπικό, εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Οι συμμετέχοντες καλούνται να λύσουν 70 πράξεις νοητικής αριθμητικής με διαφορετικά επίπεδα πολυπλοκότητας, μέσα σε 5 λεπτά. Οι ολυμπιάδες είναι το καλύτερο μέρος για να δείξουν οι μαθητές τoυ ALOHA τι έχουν μάθει και για να γνωρίσουν άλλους μαθητές του προγράμματος. Αυτές οι εμψυχωτικές διοργανώσεις αποτελούν μέσο ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης και του πνεύματος συνεχούς βελτίωσης των μαθητών.

Το πρόγραμμα ALOHA Mental Arithmetic προσφέρει μια νέα προσέγγιση στον κόσμο της αριθμητικής όπως αυτή διδάσκεται στο σχολείο και έτσι αποτελεί μια ιδανική ολοκλήρωση στην εκμάθηση του αντικειμένου. Το πρόγραμμα δεν εμπλέκεται με τα μαθήματα του σχολείου αλλά διδάσκει στα παιδιά τον τρόπο εκπόνησης μαθηματικών πράξεων με έναν διαφορετικό τρόπο, πιο γρήγορα και αποτελεσματικά. Οι μαθητές του ALOHA Mental Arithmetic είναι ικανοί να κάνουν πράξεις είτε με τον παραδοσιακό τρόπο είτε χρησιμοποιώντας την νοητική αριθμητική του ALOHA.

Η δήλωδη «δε μου αρέσει» απορρέει από την έλλειψη κινήτρου από πλευράς του διδακτικού συστήματος ή των δασκάλου. Μπορεί επίσης να απορρέει από το γεγονός πως απλά το παιδί δεν είναι καλό στα μαθηματικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει μια ισχυρή πιθανότητα να ανακαλύψουν τα παιδιά την χαρά των μαθηματικών μέσω του ALOHA Mental Arithmetic. Καθώς το παιδί ανακαλύπτει την πραγματική ουσία των αριθμών, θα βελτιώσει την απόδοσή του στο σχολείο και θα ανακτήσει την αυτοπεποίθησή του. Όλα αυτά ενώ διασκεδάζουν με τον άβακα και παίζουν με τους συμμαθητές τους.

Αν ένα παιδί δεν περάσει το επόμενο level θα κάνει επανάληψη με την βοήθεια της δασκάλας όσα δεν κατάλαβε. Αν χρειαστεί θα επαναλάβει μέρος ή ολόκληρo το επίπεδο ανάλογα με τις ανάγκες του.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση